inilah dunia ku...

ingin ku berkongsi cerita.. suka dan duka....
-----------------------------------------------------

Saturday, May 23, 2009

23052009 - evening

sabtu, dah petang.. sepanjang petang sibuk mengemas rumah, mengubah suai perabot dlm bilik..
menjadikan satu bilik khas untuk anak2 ku, nuryn dan mylla...
nuryn cukup seronok sbb dapat bilik sendiri.. tgklah malam nie berani tak dia tido sorang2 dalam bilik tu... hehe..

sebelum mengemas tadi, sempat aku masak untuk hidangan hari ini.. kari ayam, ikan kembung goreng dan sayur campur.. ok tak?
nuryn cukup suka kari ayam yang aku masak.. licin nasi sepinggan.. selalunya tak pernah habis.. puas hati aku dpt masak lauk kegemarannya..

penat betul.. mengantuk pun ada..

mylla hari nie banyak ragam.. ada je yang tak kena.. asyik mengamuk je.. pening kepala aku nk melayan.. sesekali hangin jugak aku.. huhu... sabar eyna, sabar...

esok ada plan.. nak ke IJN, tgk anak staff aku operate jantung.. Acu pun nk dtg esok, nk tumpang rumah aku 2-3 hari..

No comments:

Post a Comment