inilah dunia ku...

ingin ku berkongsi cerita.. suka dan duka....
-----------------------------------------------------

Wednesday, May 12, 2010

cerita hari ini.

13.05.2010.

after 4 days, my beloved hubby will be coming back... from outstation... today... alhamdulillah...
selama 4 hari, aku uruskan sendiri anak2.... nampak mcm rutin biasa, tapi dengan keadaan kesihatan aku yg tak menentu, aku sangat terasa 'ketiadaan' husband aku... tapi, aku sedaya upaya cuba mengawal perasaan marah terhadap anak2... kesian kalau marah sbb takde org nak pujuk.... aku cuba menjadi mama yg baik dan tak garang dlm 4 hari nih... alhamdulillah... marah pun sikit je, tp cepat2 aku cakap baik2.... dan bila nk tido malam, aku kiss dua2 puteriku.. dan aku tepuk2 diorang....

mama sayang anak2 mama... mama sayang kakak ngan adik... doakan untuk mama ya sayang.... doakan supaya mama terus menjadi ibu yang baik dan tak garang.... :)

No comments:

Post a Comment